Det går bra nu... Och Bh-tutt snack...

Känns som att saker börjar gå lite bättre... bara sen igår tom. :o) Hunden känns faktiskt som att hon börja bli sig själv igen efter hormon cirkusen och axlarna har känts bättre idag!!!

Tror att jag vet varför axlarna är lite bättre igen... Jag köpte en ny bh för någon dag sen, och jag tror lite av mina axelproblem består av tryckande axelband och lite jobbig tyngd.  Man skulle nästan operera bort eller lyfta upp lite. Inte av skönhetsskäl utan bara slippa ha trycket av BH band på mina redan utsatta axlar!!! MEDICINSKA SKÄL som det kallas... Om jag ens vågar, tycker det är skit läskigt med operationer och jag lär ju isåfall göra det som är "mildast"... Erfarenheter någon?? Skriv. :o)

Hursomhelst, tillbaka till BHn... Jag köpte en ny, med dessutom lite större omkrets. Vad jag inte tänkte på var att jag givetvis behöver spänna in den en bit runt ryggen!!! Kom på det idag... och då blev det genast mindre tryck av axelbanden på axlarna och därmed har jag inte lika ont nu... :o) *happyhappy* Sen är det mycket annat oxå som spelar in såklart men jag behöver få många pusselbitar på rätt plats för att vara smärtfri.

Så nu när ni fått massa spännande info om bhar och tuttar kan jag gå över till en annan "medicinsk" sak... Jag fick fotvård idag!!! :o) Eller, jag köpte fotvård... och det var så skönt... mina söta små fossingar mår bra nu. :o) Jag gillar mina fötter... dom är faktiskt söta!!! Och jag ääälllllllskar när folk pysslar med dom!!! Inte kittlig alls. :o)

Nu regnar det ute hör jag... det är oxå skit mysigt!!! Framförallt på våren och sommaren.


Nu ska jag koka en kopp te och sätta mig i soffan...

Kram tills vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0