Egentligen för trött för att skriva...

Men jag för det iallafall!!! Skriver en liten släng iaf...

Dååål... jag förstår att dina hundar är helt översexuella hemma och jag hoppas Singel håller ställningarna någorlunda iaf... ;o) (Förmodligen besvärar hon sig inte med små liven över huvud taget vad gäller det... det är en klok katt... och lite störd som min... ) Men nu är det ganska stor skillnad på löp och skendräktighet. :o) Min hund är faktiskt hel cool under löpet... knappt påverkad alls... sen är hon ganska slö efter löpet. Och SEN ytterligare lite senare... så blir hon hel kocko. :o)

Idag har jag spenderat en hel dag vid en underbart mysig insjö (källsjö) med två hundar medans sambon och hans kompis dök. Det var soooligt och fint och så jävla vacker sjö!!! Jag har fått färg. :o)

Snart dags för kvällens höjdpunkt, ska fixa en kopp te eller nåt innan!!! :o)

Puss på er i solen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Dååål

Haha,ja,jag kanske inte läste så bra.. tvärtom här,Fixa var skendräktig,men faktiskt ganska trevlig.. förutom att hon bäddade överallt.. Hämtade mina kläder o drog iväg o bäddade haha..

Singel är den mest normala här just nu haha.. Hon orkar inte ens titta åt puckona när dom bär sig åt sådär..

Tack för pratstund idag,slängde mig ner i en solstol efteråt o glömde helt att ringa upp :-P



Just det,det bästa programmet ikväll naaaw,gulligt att kolla på det... asg

puss

2009-05-02 @ 20:16:43
Postat av: Vero

Varsågod för pratstund. Hoppas du förstod mitt buskap... :o) Naaaaw släng dig i väggen vet jag söööööötttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;op

2009-05-02 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0