Gaviscon... inte så gott...

Har ni provat det?? Det är stora tugg tabletter som man MÅSTE tugga för annars har dom ingen effekt... och dom smakar typ som någon slags tuttifrutti godis med lite syra i och massa typ potatismjöl och salter. Inte gott!!! Och dom växer i munnen... yuck. :S Men som ska tydligen vara effektiva så jag hoppas jag inte behöver tugga så ofta.

Jag lyssnar på en ny bok nu... dejtingleken. Den är lite halv mysig och bra. Lättsam liksom...





Bra och dåligt just nu.

Bra:

*Armin van Buuren... Framförallt in and out of love men även gamla hederliga låtar. Älskar. Hör ihop med vår sommar och sol...

*Få lite färg igen. Har gått för länge utan solbruna hudar och vitamiiiner från solen.

*Min hälsa. Jag är så glad och tacksam över hur bra jag har det.

*Lördagkvällar med Robinsson

*Semesterdrömmar

*Kommande Pink konserten


Dåligt:

*Skendräktighets problem

*Smaken av Gaviscon (får försöka tänka annorlunda... det är inte så farligt!!! Smakar lite godis.)

*Att det är för kallt i vattnet för att bada än så länge. Jag är ett blötdjur. :o)


Nu ska jag gå och putsa naglarna lite.

Ha de gott everybody




Kommentarer
Postat av: Kim

Hahah ja fick oxå äta dom där jävla tabletterna.

Alexandra var här för någon dag sen hon hade flytande, hon sa att den funka, men så fick hon en av mina gamla tabletter, hon börja nästan gråta... DOM E HÄMSKA!!!! men inte så långt kvar nu.... Samma dag så försvinner ALL halsbränna ;-)

2009-05-04 @ 09:46:55
URL: http://frobec.blogg.se/
Postat av: Veronika

Dom e vidriga... haha. :o) Jag funderar på att prova den flytande... annars finns ju losec och sånt men det är så himla mycket biverkningar på dom...



:o)

2009-05-04 @ 14:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0