Riktigt rolig dag med räddningshunds "gänget"...

Vi är fortfarande bara inne på förträffarna och jag vet fortfarande inte om vi kommer med, men fasen vad skoj det var att klättra omkring bland ruiner och nere i tunnelgångar idag... Det gick riktigt bra, och jag som är lite klaustrofobisk fick en riktig prövning när vi skulle ner i tunnlarna. Men jag tänkte, antingen så går jag eller så går jag inte. Det är liksom ingen idé att vela när man väl gått ner... Så jag tog ett djupt andetag... och gick. Och det gick bra!!! Hejja mej. :o)

Är inte så deppig längre... *s* Det verkar ha gått över. Kanske kommer tillbaka men då får jag ta det då, och det är ju faktiskt inge farligt att vara lite lesen heller... Kan vara rätt skönt tom, speciellt efteråt.

Får se vad morgondagen har för planer för mig... Sambon är borta på dyk utbildning och jag är ledig så kanske drar iväg till sjön och promenerar och sen rensar lite mer hemma... eller så gör jag något helt annat. :o)

Puss och godnatt...

Ps! I lurarna just nu: Flickan som lekte med elden. Andra boken efter män som hatar kvinnor. Det är mitt natt nöje nu... :o)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad spännande det låtr med den där utbildningen - hoppas ni kommer med!!! håller tummarna



Vistt är Stieg Larsson böckerna bra?? Har läst/lyssnat på alla och såg första filmen på bio för ett tag sen.



puss å kram

2009-05-26 @ 11:43:24
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/
Postat av: Veronika

Jepp, jag har oxå sett filmen och den var skitbra!!! Stämmer det att böckerna blir bättre och bättre eller tycker du ettan är bäst?



Jag hoppas oxå vi kommer med i utbnildningen och att hundens höfter och ambågar är godkända, vi ska kolla det snart.



Kram

2009-05-26 @ 12:24:03
Postat av: Kristin

Om jag minns rätt så blir böckerna bara bättre och bättre, för den första var lite seg i början tror jag men det är inte de andra =O).



Håller tummarna för att röntgen ska gå bra



P&K

2009-05-26 @ 23:50:35
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/
Postat av: skogsfolket

Hej hoppas ni kommer med önskar er lycka till..

Kramis

2009-05-28 @ 20:22:24
URL: http://nikapika.blogg.se/
Postat av: Elin

Men åh har du inte kört igenom dom där böckerna ännu? du ligger efter :p

Men bättre sent än aldrig som man brunar säga :)

2009-05-29 @ 17:10:09
Postat av: Veronika

Jag veeet haha jag är seg... har så mycket annat att göra. :oD

2009-05-29 @ 17:28:19
Postat av: C

Alltså,böckerna är grymma alla tre!!!

Filmen var klockren,väntar med spänning på nästa!

Puss min söta krosett!

2009-06-01 @ 01:07:05
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0