Senaste nytt från clever sambo. :o)

Jag har fått en jättefin rosa ros i jättefin kruka av svärföräldrarna... och det är väldigt varmt i fönstret den står så jag får vattna lite varje dag för att den inte ska vissna. (Kanske ska flytta den, ja. )

Så i morse så tänkte jag fylla på med lite vatten och sambon stod vid fönsterbrädan där blomman är så jag bad honom: Kan du kolla om rosen är torr? Då klämde han på en av blommorna på den. Altså... kände om rosen var torr... bokstavligen... :oS Nej altså, känn på jorden om jag behöver vattna... sa jag då. :o) Hahahaha han e så söt... han kom på sig själv och skratta han me. :o) 

Nu ska vi ut och leka lite med Voffs, och sen är det sags att bli fin i håret då frissan kommer hit. Snart är jag riktigt riktigt blond igen and I love it!!! :oD

(Dål... "B-B-L-D B-B-LLLLLLLLL-DDDDDDDDDDDDDDDDD"... WÖÖÖÖUUUUÖÖÖU. :O)


Kommentarer
Postat av: skogsfolket

Hejhej!

Jag läser dina bloggar varje dag man blir så himla glad när man läser dom,jag till och med läsa dom flera ggr.Du bloggar mycket bra tycker jag...

Kramis...

2009-05-18 @ 19:57:45
URL: http://nikapika.blogg.se/
Postat av: skogsfolket

Hejhej!

Jag läser dina bloggar varje dag man blir så himla glad när man läser dom,jag till och med läsa dom flera ggr.Du bloggar mycket bra tycker jag...

Kramis...

2009-05-18 @ 19:59:21
URL: http://nikapika.blogg.se/
Postat av: Veronika

Jaha vad roligt! :o) Hur hittade du hit?

Mvh

2009-05-18 @ 23:43:24
Postat av: Dål

GRRRRBKKALEOOIEJKALEOWWWWWWWWWWOOOOOOOO

;-)

2009-05-20 @ 13:57:12
Postat av: skogsfolket

Hejsan du undrde hur jag hittade dig jag surfade runt lite på olika bloggar så blev det bara stopp hos dig så jag forstsätter läsa dina bloggar dom är så himla bra bara du har har så många positiva tankar och det tycker jag bramen man får skratta oxo och vara glad .... Ha en bra dag...



Kramis

2009-05-21 @ 09:54:47
URL: http://nikapika.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha ja an är ju inte så inleligent ;) hoppas att det är bra med er alla och att ni hade det bra i spaniel. Puss och kram

2011-06-20 @ 13:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0