Vilken daaag underbara vänner!!!!!

Jag gick hem till en kompis kl tolv i tron om att vi skulle äta lunch bara vi två me hundarna typ... Men när jag kom dit så satt det en lapp på dörren att jag var välkommen till en liten överaskningsfest till mig och några till kompisar var där... så gulligt!!!! Och så oväntat!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) Love you all.

I övrigt så är det en sjukt solig dag... och nu ska vi åka iväg med hundarna och svalka oss vid något vatten nånstans. :o) Kanske skriver mer sen...


Puss!!!

Kommentarer
Postat av: C

:-)

Kul att det blev bra,du är ju världens goaste vän o är värd det bästaste av det bästa!!!! Var ju det minsta jag kunde fixa efter allt!!!

puss

2009-05-30 @ 12:39:55
URL: http://hallonbumlingen.blogg.se/
Postat av: Veronika

Gullegull!!! Du är lika gullig som en krosett... :o)

2009-05-30 @ 15:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0